Wednesday, February 24, 2010

spe nk tensen mai la bace..kalau xbace macam mana nk tensen.lalala~

makhluk2 sekalian tahukah anda apa itu tension?x tahu?xpernah mengalaminya? kesian btol ...
rugi sape xpernah tension nih..best giler woooooo tensen nih..mcm ni lar,biar aku terangkan apa itu tensen..eh jap jap..rase nk bancuh air jap..hmmm, air teh pon best nih..boleh hilangkan tensen..

lalalalalallalalalalallalalalalaala~~=>sedang membancuh air...

Alamak! gula xda lar..p beli sat na...

lalalalaala~~=>pegi beli gula..

dah balik..
sambung bancuh air teh...

Taaadaaaaa..!

air teh dah siap..tengok lar gambar kt bwh ni....




















sebenarnya aku bukan nk ckp pasal air teh..tapi pasal gula..tadi kan beli gula..lepastu makhluk kt sana mesti xtau mcm mana nk bungkus balik kan?kan?kan? (haha)

MEMANG BERTUAH LAR SAPE YG BACA BLOG AKU SEKARANG NIH.AKU NK TUNJUK CARA NK BUNGKUS BALIK GULA TU WEI..WA CAKAP LU....

cara yg pertama: boleh menggunakan penyepit baju..(bagus lar idea ni..xsangka aku bijak sungguh) *haha




















cara kedua : macam biasa guna getah lar apa lagi..getah oren tu...(biasa je idea ni..tapi berkesan..btol wei..haha)


















cara ketiga : boleh guna stepler.stepler balik bungkusan gula tuh..nampak mcm xbuka lagi je nanti..pastu boleh jual balik kt kawan-kawan..diorang bukan perasan pon..


















dah jual gula mesti dpt duit..boleh joli sana sini sinun...


















nampaknya masa mencemburui kita..kita jumpa lagi di hari dan waktu yg sama....bye..

*mesti sape yg baca nih rase tensen,rase nyesal xsudah,rase mcm ada org nk kna blasah...haha..benda macam ni pon nk bgtau ke?eh, suka hati aku lar..

Lalalalalallala~ sedapnyerrr air teh ni...

13 comments:

Unknown said...

dh selesai dh ek krisis gula dlm umah ko...haha, betuah laki ko...hahahahah

suka hati said...

dah..jgn risau aku dah beli..aku xkan meminta-minta lg...hahhahahaha

ASaDa RyutaRo said...

hahahahaha... tahap mengong kepala aku baca teknik bungkus gula balik ni.. hahaha

suka hati said...

bagus teknik nih..kalau xcaye ko try la sendiri...wahahaha

Anonymous said...

haha..lepas ni wat plak care2 nak isi air dlm botol..

Anonymous said...

komen sebentar td dipost oleh tuan kuceng itam yer..

Anonymous said...

oh rupenya sikucin hitam yg gilos mengomen di sini..haha..nanti aku tunjuk cara2 nk isi air dlm botol utk ko since u dont know how to..haha

Anonymous said...

komen sebentar tadi dihantar oleh si manis yg budiman pula...wahahahaha

Anonymous said...

ye la tu..si manis budiman yg sopan sotong..hahaha -tuan kuceng itam-

Anonymous said...

hai adik manis...
-tuan tanah seberang-

suka hati said...

manis manis xpayah tambah gula..hahahaha
-berbudi pada tanah-

tukang isi air dlm botol said...

gile ar ko lina..tuan tanah seberang pon ade bace blog ko..hahaha

Anonymous said...

biasalar..dah femes la katakan...waahhahahaha
-tuan pny blog yg mls sign in-