Monday, April 26, 2010

special entry

why gud luck is the best thing to say before the exam begin??

kenapa bukan gud bye? kenapa bukan gud riddance? kenapa bukan gud boy~~gud girl~~ ??

hahahhahaha....

atas permintaan peminat2 setia blog nih yg menyuruh aku update..nah aku dah update...hope u guyz enjoyz it ok..haha..antara2 peminat2 fanatik aku yang ada blog termasuklah si cute yg xbpe nk kiut dan si jejari yang suka makan jari2.....

dan berbalik kepada persoalan sengal yang sengaja aku timbulkan di atas, anda boleh je wish gudbye, gudriddance so on and so forth kepada rakan2 anda before the exam begin tapi sure member korang rasa macam nak pelangkung je kepalahotak korang...wahahahhahahahahhahahahahhahahahha

ok lah..gud bye..gua nak gud riddance..haha
kepada peminat2 yg di luar sana harap bersabar dengan kemunculan entry2 baru yang sentiasa bermanfaat daripada saya..hehe~~

2 comments:

hot chick (ayam panas) said...

aku pon rase nak pelangkong org yg wat entry nih...wuahahaha

Unknown said...

eh2..aku mmg suke makan jari-jari ketam..sedap..ko nak sket?