Tuesday, February 8, 2011

lalalililulu~

hai!

katak yang duduk bawah tempurung tuh kalau ada beruk band mesti melangkaui sempadan dunia jugak walaupon tidak keluar dari tempurung kesayangan katak tersebut..

itu cerita katak..tapi beruk gak dapat nama..kehkehkeh

whatever it is....kita as a human mestilah berkelakuan seperti manusia..hmmm....sesuatu kemudahan tuh gunakanlah sebaik mungkin..

by the way aku tengah melantak murtaggi a.k.a murtabak megi...lazat sehingga meleleh-leleh air liur..wahahahha...utk mendapatkan resepi turun temurun pusaka nenek moyang bolehlah PM aku..hehe..cerita sebenarnya resepi tuh adik aku yang cilok dari mana tah...

semoga kalian semua cukup makanannya, cukup udaranya untuk bernafas, dan cukup bersyukur atas segala-galanya~~~

Wassalam.....!

Hati buat-buat tenang dan gembira memikirkan esok perlu kembali bekerja..Kerja memang bestttttt dan terbaeeekkkkkk>>>>aku suka think positive macam ni...bagaimana dengan anda?? Hahahahahhaha~~

Adiosssssaaaaaa~~

2 comments:

Arisa Mihashi said...

wei.nak resepi murtaggi.erk.camne nak pm ko ek? perdana menteri ke?

suka hati said...

hahah..ngeng..nanti akan aku bongkarkan rahsia resepi murtaggi..tunggu kedatangannya....jeng jeng jeng~~