Monday, February 7, 2011

tiramisu~~

well basically I'm not really well versed what the heck are tiramisu is..hahahhaa..
tajuk tuh sebab kebetulan aku sedang menonton tiramisu kat tv3 tuh..ala yg pierrre andre n sharifah amani berlakon tuh..haha
Ok lah tujuan saya mengepost post ini adalah tiada tujuan..erk??

disebabkan takda tujuan,aku terlintas untuk berbicara apa itu tiramisu.bukan pergi melintas jalan mahupun lebuhraya...(huehuehue sambil pandang ke belakang tersipu-sipu malu ala-ala pengantin)...

TIRAMISU adalah::::::::::
sebentar ye..(sambil mengoogle)............>masa berjalan pada kadar yg normal<
ok..kembali semula selepas beberapa kajian dilakukan..
well based on wikipedia, becoz of so many jargons there,one thing that i understand is ianya sejenis italian kek yang popular..diperbuat daripada biskut cicah kopi erk! n bla bla bla~~

ermm~~
Terima kasih dunia kerana membuang sedikit masa anda di sini.. mmmg apa yang anda lakukan itu sepatutnya mendapat penghargaan terima kasih dari aku..dan aku telah pon menghargai anda-anda semua..(hihi sambil sengih dengan riangnya)

Adios for now..~~

4 comments:

Unknown said...

jargon!

lina plaja cemerlang HPW...sesekali buatlah falasi generalisasi tergesa-gesa....




have a gud day my dear fren

suka hati said...

saya perlu mengulangkaji kembali utk mengenang kembali segala falasi mahupun apapun..hehehe

Arisa Mihashi said...

mengenang kisah silam la tu.

lei na said...

hmmmmmmm....syahdu terasa~~