Friday, July 29, 2011

Jumaat yang berkat

Assalamualaikum~

Hi there? anybody? *bunyi cengkerik* Fine!

Ok sempena hari jumaat yang barakah nih, aku nak tukar style sikit blog aku nih. Instead of I'm crapping around, I think I better put something benefial for those who read this blog. I'm going to share some recepies,creative stuff & etc. But first and foremost I want to share the chicken chop recepie but now I only got picture for the ayam only. Pic untuk kuah nya takda. So I postpone la nex time when I'm going home meby nex wik i'll take the pic of it.(ps3: I'm not sure ofthe 'recepie's spelling. Is it what I wrote right?I always get this kind of confusion..ermmmmm...whatever~)

Oklah disebabkan takde gambar,so aku buat book preview je. Currently aku baca buku novel 9 NYAWA by Ramlee Awang Murshid. Aku mmg fanatik dengan buku novel dia. Genre thriller. The imagination is really impressive. Hehe. For those yg tak suka baca buku novel cinta tuh macam aku, boleh lah baca buku Ramlee Awang Murshid nih untuk memupuk semangat membaca dalam kalangan anak2 muda remaja. Bukan sahaja remaja malah orang dewasa,kanak2 mahupun sesiapa pun perlu ada minat membaca dalam diri mereka. Dengan membaca, kita akan dapat banyak manfaat secara langsung mahupun secara tidak langsung. If u want to know what I mean,just try it yourself. For novel 9 nyawa ni aku tak baca habis lagi.Baru start baca sebab byk list to-read aku tak sentuh lagi.Maklumlah aku kan suka perasan bizi. Let me finish this book by today & the review will do tomorrow upon completion.

Hurm, By the way, tomorrow what u guys plan to do? Cleaning? Lepaking? Tidoq? or Shopping?? Ok I will go shopping tomorrow!! yebbbbaaaaa!!!! It's been ages kot aku tak shopping.Kali ni nak shopping besar-besaran sikit.If can nak beli barang raya sikit kot. Well we'll see tomorrow..Aku ni cakap tak serupa bikin skit.Wahahahahhaha! Jum masjid jamek sok sapa nak ikot? Hehhehhehehehhe*sengih lebar*

Ok lah. aku nak buat list for tomorrow. Bye my fren! Please forgive me if I did wrong or say wrong or ermmmmm just forgive me ok?

Happy Jumaat. Eh tadi ada potluck kat tempat keje. Our second potluck. Kenyang. Tapi sekarang lapar. Hehe

No comments: