Tuesday, July 26, 2011

Who care???

Assalamualaikum ! Hai!

Evening! ok. It's been ages I'm not updating this blog & I know I din do it on purpose. I am buzy ok! I repeat I AM BUZY! but but who f* care? haha (abaikan what i mean by that f & star)

Ana Lulu baru start dikala aku menulis this entry & again...........who care? Tapi drama ana lulu tu mmg comell macam I la uols..~^^~
ok lah.mengarut je aku nih. sebenarnya tujuan aku start all over again write this blog is because I rindu nak tulis blog disamping........di samping.....aku nak mengisi masa aku dengan perkara2 yg berfaedah dan bermanfaat supaya sesiapa yang membaca kat sini turut merasai manfaatnya...even if u dont read but just scan it, u'll get the feeeeel of it..haha..bajet bagus jap.sila jangan kecewakan perasaan aku.

Korang nak tau tak.sekarang aku pegi keje naik moto.tu pasal ada masa lebih skit.compare before time naik bus.banyak gila masa aku terbuang.*sigh* But it doesnt matter,u know y? because those kind of experiences really thaught me a lottt. But again I feel really cool rite now since i bring my ayah's motorcycle to the work.well of coz la motor harley davidson kot.haruslah kool..haha... No lah. Aku bawak moto kapcai je.well i feel really cool u know.because I not going to care what people say & what people thought of me. Who care? My plan is to save the money & buy a new HOT car that will make people think they want to have a kapcai motorcycle as well just like me! haha. kalau pakai moto honda cub tu lagi klasik kan? I <3 mini cooper. But money is not everything.It just everything is money. Naik moto ni boleh jimat banyak weaa. Jimat masa, jimat duit, jimat tu, jimat ni......etc. Lagi satu memang COOL weh..sebab apa? sebab pagi2 pegi keje angin sepoi2 bahasa melayu menghembus ke pipi ke mulut argggh segarnya rasa...HEHEHE..bak kata manager aku, macho wea.heeee.

Ok moral of da story. Whatever you want to do,just do it.Don't let people change your mind. Tapi benda baik je la. Persetan kan segala apa kritikan dari manusia2 dengki. OK? PEACE V^^V


ps3: nobody nobody but u.teng teng teng..eh mnyanyi plak. nobody kutuk me pon. saja je tulis en3 nih.

Ana lulu pon nak abeh dah nih.Ok nak concentrate tgk ana lulu. See u guys when I see you! In blog je la eh.not reality. Salam~


Oh oh..aku suka time laki tu tny, kenapa suka pakai baju macam ni.banyak2 kaler. Ana lulu's answer mmg best.die cakap,kalau kite boleh pakai banyak kaler,kenapa nak pakai satu kaler je.lagipon buat pe nak kisah apa orang cakap.kita kena yakin dengan diri kita sendiri. Best kan? lebih kurang camtu la die cakap. Neway get my points? Heeeeeeeee

No comments: