Saturday, January 16, 2010

DUIT

kenyang nyer..saja nk bgtau aku baru lepas mkn..
eh apasal tajuk kt atas ni duit hah? sape yg buh tajuk duit nih?..bkn aku..
aku bukan nk citer pasal duit..saja je buh tajuk duit..(tadi ckp bukan aku yg tulis)..haha..sukati aku lar kan..
aku nk memperkenalkan seorg makhluk ni..
nama die fatimah samihah..ada sape2 nk berkenalan ke? eh xda ke?..kesian die..haha
wea apasal aku nk citer pasal die nih?..dah dah tukar topik..

si timah ni la suh aku citer pasal die..ada ke patot..? xpatot xpatot..tapi apasal aku citer gak..eh mana ada aku citer..pandai2 je..
beliau suh citer yg baik2 je sebab die seorg yg baik..(die yg ckp bukan aku ckp)..
takkan aku nk citer buruk2 plak pasal ko kan..(yg nih aku la ckp)..

si timah ni byk buat perkara2 yg baik dan berfaedah malah suka mengisi masa lapang beliau dengan optima sekali..die suka tido kt bilik die..xda ape2 nk buat die akan tido..baik kan die..die xtido merata-rata..die tido kt bilik die je..

si timah ni suka makan gak..die kate kalau die xtido tuh mknenye die makan la..kalau die tgh makan tuh mknenya die xtido la..eh mcm same je..kebaikan la tu kan..
si timah suh letak gmbar die sekali..sape2 rase nk tgk gmbr die tgk la facebook die..aku mls nk ltk gmbar die..takot ada org mimpi ngeri plak mlm2..ada sesiapa yg hampa ke dengan tindakan aku?..oh xda nmpknye..

si timah mmg suka femes dgn cara begini..aku mmg suka tolong member2..sebab aku baik..eh baru aku sedar kenapa aku citer pasal die nih..mesti kna pukau ngn die nih..tiba-tiba sejuk didalam kepanasan..nmpknye hajat timah nih dah terlaksana..aku telah bercerita tentang timah dalam ketidaksedaran aku...

selamat tengahari dunia..

*sape nk femes kt blog aku bolehlar request..haha

4 comments:

ini blog wirdah said...

sengal la weyh.hahaha
sam suke mencapap.hahahah =)

Mr. Asada said...

mencapap tu cmna?? hahahaha...

suka hati said...

mencapap tu mcm ko la taro..haha

Unknown said...

leina,leh wat sal Mr.C & Miss N lak??? hahahaha