Monday, January 11, 2010

tag

1.Adakah anda rasa anda HOT???
-xkot..skg tgh sejuk dibuai angin tingkap yg sepoi2 bahasa melayu..haha

2. Upload gambar kegemaran anda.
















3.Cerita pasal gambar
-alam semulajadi yg permai
-bkn la gmbr kegemaran pon..saja nk upload gmbr nih..

4.Bila kali terakhir anda makan pizza
-waktu besday adik aku tahun bila tah..

5. lagu terakhir anda dengar
- arctic monkeys-certain romance

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
-google

7.Selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
-pompuan
-babe

8. Tag lagi 8 orang
-aisyu



9. siapakah orang no.1 kepada anda
-member aku yg sengal..haha

10. kata sesuatu mengenai orang num 5
-mereka tidak wujud

11. No 3 ada hubungan ngan siapa..
-ntah

12. Bagaimana pula dengan no 4
-mana aku tahu

13. pesanan kepada orang num 6
-xtahu..

14. kata-kata cinta tok num 2
-sengal la ko..(sape 'ko'?)..haha

15. adakah num 7 dan 8 punya persamaan?
-Ya.mereka bengong..(ntah sape la tu)

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengtag anda
-beliau suka warna biru
-aku pon suka biru gak
-kawan aku pon pnh pakai baju biru
-biru la laut tuh..
-dah cukup 5 pon..haha

17. Persamaan antara kambing ngan lembu?
-x pakai selipar

18. perasaan anda buat tag ini
-xda perasaan

19. adakah anda tahu si razman itu sengal?
-sengal kot..razman tu sape??..haha

20. GAY o LESS??
-haram..nabi xngaku umat kang..

oh yeah..!

2 comments:

Unknown said...

haha..yeah,mmg aku suka kaler biru..mekasih krn meluangkan masa menjawab soklan2 itu

suka hati said...

hehe