Sunday, March 7, 2010

aku xpeduli apa aku tulis...aku mimpi ke?

sekarang aku mau tulis.macam besa lar.lu org mau baca wa sgt suka lar..lala~
td idea aku mmg mencurah-curah macam air paip yg bocor tuh.(tipu giler)..skg aku dah stat nk mengarut disebabkan air yg mencurah-curah tadi tuh dah kna sekat..(bohong giler)

post nih mmg takde arah tujuan pon (sirius yg ni aku xckp xbenar)..aku mana pernah ckp tipu(penipu besar)..xbaik ckp tipu..pantun dulu2 pernah ckp 'siakap senohong,gelama ikan duri,bercakap bohong,lama-lama mencuri'..ermmm..skg ni aku nk ckp benar kt semua yg bace entry nih. Maknenye entry aku kali nih mmg benar-benar jujur dan iklas..Memang lahir dari hati lar bak kate pepatahnye..bukan stakat hati, dari jantung,limpa,paru-paru, semua nye nk sumbang sedikit idea gak..maklumlah, mana bley hati je glemer..jantung,limpa,usus,paru-paru and etc also want to be famous and boom boom paw gak kan..baru fair n square..

ok berbalik pada topik utama..aku pon xtau ape topik utamanya skang nih..wahhahahahha
dah la baik aku tido sebelum bertambah karutan yg berkarut-karut nih..nanti eyebag bertambah besar plak..haha

selamat malam..
post kali nih ialah post boring..
post nk isi masa lapang yg xlapang sebenarnya..
gud luck everybody..
sweet dream..
bace doa sebelum tido...
pensyarah aku pernah berkata, kalau nk ingatan yg kuat bacelah al-Quran setiap kali lepas solat Subuh...
Nak murah rezeki jgn tido lepas subuh..
bukak tingkap bg rezeki masuk..huhu
k selamat tinggal~~
semoga esok lebih baik dari hari ini..
saya suke hari hari..jadi selamat hari hari to everyone!
kuikuikui~~

4 comments:

Mario said...

ye saya pun suka hari-hari....hari-hari malam jumaat...itu prinsip saya...ekeke

suka hati said...

fuyoo..ye saya paham apa maksud anda..haha

org yg nak bunuh pingu ko said...

sume post ko boring2..buat la post yg jiwang2 sket..hahaha..

suka hati mls sign in said...

jiwang la tuh..cuba ko baca gna hati dan perasaan..oh lupa,ko mana ada hati apatah lagi perasaan.hahahahahha