Thursday, March 4, 2010

missn mengetag aku dan aku telah meniru jwpn kpd tagnye..sebarang jwpan yang sama adalah diluar kawalan imaginasi aku sendiri...haha

Merujuk perkara di atas, saya si suka hati dengan sesuka hatinya menjawab tag ini dengan penuh dedikasi dan penuh rasa tanggungjawab..
In this tag you have to talk everything about anyone that you like, which is:

Sir Azril Ali
Nama pon dah hensem.
(",)
(ayat kat ats ni mmg aku tiru petak-petak dari miss n..haha)

1. apakah hubungan anda dengan dia?
- artis dan peminat (cikgu ngn anak murid lar..haha)

2. 5 impression terhadap dia?
- kelakar
- smart
- easy-going
- friendly
- best
-baik
-sempoi
-suka bercerita @berkongsi pengalaman beliau
-eh terlebey sudeh..hihi

3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
- tak ingat..haha..mgkin time aku lupa ayat waktu presentation kot.".....in the other hand...,in the other hannddd,ar in..the..other..hand..." pastu sir menyampuk, "yessss..., in the other hand...?", disebabkan ape yg telah aku hafal telah blow away from my memory space, so i made a conclusion utk mengakhiri presentation aku dimana aku telah mengatakan,"in the other hand..., ya that's all from me"..then sir was laugh at me.i know he was happy for me.yeah aku tlh berjaya membuat die gembira..wahhahahha (but i don noe whether my markah can be as happy as that...haha)

4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
- Gud Luck for your Exam !! (haha,beliau wish kat semua student la)

5. kalau dia kekasih awak?
- oh aku lebih suka beliau menjadi lecturer bi aku yg paling best di abad ini..

6. kalau dia jadi musuh awak?
- tidak mungkin lecturer sesempoi itu akan menjadi musuh aku (no way mannn..haha)

7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
- no no no..he still my best ever lecturer in the world (wah lebih2 plak aku)

8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
- ntah..aku xsuka bermusuhan nih..hehe

9. overall impression tentang dia?
- Beliau sempoi lar..

10. the most desirable thing to do to her/him
- never thought about this..haha

11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
- seorang yang baik
- seorang yang confident
- seorang yg lemah-lembut
- seorang yg pendiam

12.apakah sebenarnya perangai anda?
- memang baik (hoho)
- berbudi dan berbahasa (budi bahasa budaya kita~~)
- tak suka cakap perkara2 yg x berfaedah (ye ke?haha)
- tak suka mengumpat (wahahahha)
-berfikiran terbuka but still have the border of it la.
-dont care dont mind wut people say bout me


13. perangai anda yang anda benci?
- pemalas

14. orang yang anda ingin bersama
- my family

15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
- dah makan?kalau blom marilah belanja saya..haha

16. tag 5 orang
- lulu
-kaka
-kiki
-lala
-mutmut

17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
-ntah..

18. no 3 lelaki atau perempuan?dan ada hubungan dgn sape?
- xdapat dikenal pasti..aku xsuka mengumpat

19. no 1 single kah?
- mebi

20. no 4 belajar apa?
- do i care?

21. no 5 buat ape...
-buat bodo..haha

jadi what say u?hohohohoihooohohoho

5 comments:

Unknown said...

hahaha..

sir mmg best!!
sir terBaek abad ini.....

takpe,aku relakan plagiat yg ko lakukan ini...

kesimpulannya:aku bg ko -100...wah diparas beku tuh...haha

suka hati said...

wah..kagum aku terhadap markah yg telah aku capai..flying colours tu..haha..plagiat tu bgs utk kesihatan...wahhahhaha

Unknown said...

haha...
elok untuk kesihatan diri tapi tak baik untuk baby yg berada dalam kandungan ibu yang mengandung....

Anonymous said...

gilos..nuthing to comment but still comment..-master of black cat-

suka hati said...

ye.ko mmg gilos.hahah