Monday, March 8, 2010

basuh baju dah kering

Dasat nih..aku baru tau sesuatu yg dasat nih..have anyone heard about spanish flu? I guess tak banyak yg tau apa tu spanish flu kan..aku pon baru tau hari ni jek..tu la bagus nye p lecture,dpt byk ilmu secara xlansung..lecturer aku yg relax and sempoi lar yg bgtau..of course la ada relate skit ngn ape yg aku blaja.xkan tetibe je nk bgtau pasal spanish flu kan? ape yg dasatnye kan lebih ramai org mati sebab spanish flu ni berbanding dgn org yg mati disebabkan perang dunia pertama atau dlm bahasa standardnye first world war.wah dasat kan?!
Ah sukati la kalau xdasat pon..

ok now aku nk citer berdasarkan tajuk aku di atas..sila rujuk tajuk di atas ye..jgn rujuk tajuk kt bawah sebab tajuk kt bwh ni untuk yg bwh punya post..yg bwh lg tu plak utk post yg lagi bwh..dan seterusnya la..oh aku cuma nk citer semalam aku basuh baju,hari ni dah kering..lala~~

skg citer dah abeh..
dah pegi tutup tv..!

sekarang ada pantun 2 kerat::
>>>>>>>>>>>>>>>
payung biru depan kalendar,
dar dar dar~~

terpesona dgn pantun ku? ya i know....

6 comments:

Unknown said...

haha
katun tul...
mesti anak buah aku suka baca karangan ko nih...

suka hati said...

haha..best kan karangan aku..

Mr. Asada said...

hahaha.. ape tujuan entry ni?
ada maksud tersirat x ea?

suka hati said...

tersirat xda kot..tapi sebarang surat menyurat tidak akan dilayan..wahahahha

org yg nak bunuh pingu ko said...

lorhh..ak baru masukkan surat dan poskad dlm peti pos laju..

sukahati malas sign in said...

lorh kompen xkn dilayan tambah2 dari ko..terus cmpak masuk longkang ar..wakahahahahhahaha