Tuesday, March 9, 2010

no brain no talk..wahhahahahahhaha

"sabar..sabar..!"macam ni lah kalau byk sgt idea2 genius yg nk keluar dulu dari kepalahotak nih..terpaksa mententeramkan idea-idea yg menderu-deru nk keluar nih..tapi tak pa..jangan risau..i know how to manage it..dun worry ok?..gud..gud...

okeh..mari aku persembahkan idea yang pertama..
jeng...jeng..jeng...(drumroll!!!!)
erk..........
ooopss i did it again~~(lagu britney tibe-tibe keluar)
oh minta sorry ye para hadirin sekalian..ada kesilapan teknikal sikit..
nampaknya idea yg pertama agak malu-malu kambing nk keluar..it's ok..tak nak keluar sudah...aku ada byk lg idea spare part okeh!...wahahhahahahha

dan sebenarnya ku mengharapkan....~~(tetibe lagu yuna plak keluar)..
sekarang nih macam bukan masa yg sesuai untuk pertunjukan teater..kesilapan teknikal sering berlaku plak semenjak-menjak ni..mari beralih ke perkara yg bermanfaat yg lain pula..

ok aku mmg xda idea skg..tapi menurut teori aku kan,kalau kita rajin update,nuffnang pon rajin bgn dari tido yg lena..tu pasal aku nk update gak walau xda idea...tapi btol ke hah teori aku tuh??

ok...gud gud day everyone!

4 comments:

Unknown said...

betul kot teori tuh..mlm tadi mmg bnyla iklan kat sini..menderu-deru bagai coklat tumpah ke ladang gandum,lalu terciptalah Koko Krunch....haha

tapi entry nih tercatat ari "tuesday",hari nih dh rabu kat malaysia.. entry tuh transit kat mane ek??wahaha.....cam kapal terbang lah entry u nih,or mmg u nih bukan dok malaysia....duk marikh ea??hihi

suka hati said...

eh ye ke?i pon xtahular..kan i dh bgtau byk masalah teknikal semenjak-menjak nih...,..hahHH

kaLlaau ada eja xbtol ke ape ke mmg maslah teknikal semua itu..nk sabotaj aku ke ape xtau lar..maklumlah org glemer kan...ahahhaahahahahahahahahah

suka hati said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahaha,
zaman skrg nih mmg ramai la org yg suka mensabotaj-sabotak nih (tak tau eja)..
i pon tak faham la ngan mereka nih...
tak boleh tgk i glemer sket...takpela, u hati2 ye..jgn smpai peguin u kene bunuh nanti ....hahahahahahaha