Wednesday, March 10, 2010

tadi melawat planet marikh pastu singgah planet zuhal jumpe alien wei...wa ckp sama lu...

my prof critical thinking ask us, what colour of bulan? then everybody just mumbling no courage to shout out..then he said that bulan mana ada kaler..ia macam hitam dan putih la..yang aku peliknya hitam ngn putih tu bukan kaler ke?sat kata xda kaler..sat kata ada kaler plak..haha..oh prof aku tu mmg macam tuh..pastu die cakap bumi sahaja planet yg ada kaler..very kalerful of our earth..syok kan dok kt bumi ni..ada macam-macam kaler..dulu aku penah la guna kaler luna,kaler air buncho tu nk lukis-lukis..sekarang ni aku cuma nk kaler idop aku je supaya menjadi lebih berwarna dan kalerful..

okey skang nih aku nk stat citer la..semua ni mmg berdasarkan pengalaman samada realiti mahupon fantasi aku..(haha)

sewaktu aku berjalan-jalan dengan niat ingin berjuang demi menuntut ilmu tadi,aku terjumpa satu pintu..pintu tu sgt la biasa macam pokok kelapa je tapi ada notis bahawasanya notis tersebut mengatakan supaya cuma aku sahaja yg boleh masuk...tapi aku tak nak masuk..btol tak nak siot..tapi aku tak tau macam mana aku boleh masuk gak..(wahahahahha)

BLA BLA BLA BLA BLA>>>>>>(YG NIH AKU MaLaS CITER)

pastu aku jumpa la alien..alien tuh ada la ajar aku beberapa patah perkataan bersama tulisan mereka lah..so,aku yg tidak kedekut ilmu nih mahu berkongsi ngn pembaca-pembaca yg budiman sekalian(wah bodek baeeekkk punyer)..kalau boleh aku nk sebar satu planet bumi nih..kalau bleh tersebar sampai ke planet pluto lg baguih...[pause jap]

ok aku nk stat pembelajaran dah ni..dah sediakan segala-gala yg perlu seperti dh mandi ke belum?kalau busuk susah nk masuk dlm kepalahotak kang..dah wangi wangi baru best blajo..haha..

ok now aku btol nk stat dah ni..percaye tak? kenape tak percaya? percaya je lar..aku btol-btol nk stat dah ni..dah dah jgn ganggu aku nk ajor ni..kuang ajo btol..haha..

ok kali nih mmg nk stat btol-btol..aku akan bahagikan kepada 3 slot iaitu slot tulisan , slot sebutan atau pronunciation bahasa alien dan slot translation atau lebih dikenali dlm bahasa melayu nye iaitu slot penterjemahan yg akan diterjemahkan ke dalam bahasa yg anda semua pembaca budiman fahami. dan penterjemahnya tak lain tak bukan adalah dijemput khas dari planet itu sendri yg mempunyai bachelor of degree of bahasa alien peringkat akhir..Beliau dikenali sebagai miss n atau deco (sila la klik untuk tros ke planet beliau..haha)

chapter 1

slot tulisan : [[=--{]]))^^@%%::'''}\\||||}}}]---+==[]

slot sebutan : plup plop poopl ploop pluip popooo ploploi pweroi plason plasenta planta

slot terjemahan : hai semua! selamat berkenalan! saya suka makan roti!

Itu sahaja buat masa ini..nmpaknye masa dah time..masa sentiasa mencemburui kita walaupon kita tak pernah mencemburui masa...sekian...

seronok kan dapat belajar benda baru?tapi jangan la seronok sgt sampai terkinja-kinja macam monyet dapat bunga......hahhahahhahahahha

ok selamat pukul 22.24 malam...

4 comments:

malas sign-in said...

wahaha...
istilah seterusnya:
aum aum oing pong
maksudnya:
selamat berkenalan wahai penduduk bumi.

haha

aku pon mls sign in rupenye said...

alien dah bg komen kt sini..maknenye blog aku dah tersebar...hahahahhaha

master of black cat said...

bestnye belajar bahase alien..

zulhilmi tempoyak said...

tak pasti..
hihi