Wednesday, March 3, 2010

mau baca wa lagi suka..xmau baca,ada wa kesah?..wahahhahahhahahahahahha

sebenarnya aku xda idea menarik nk kongsi dengan peminat setia aku hari ni..haha.
si sam a.k.a pemilik kucin hitam yg suka taik kucin die warna kelabu tu telah membuat satu permintaan supaya aku tunjukkan cara2 nk isi air dalam botol since she dun noe how to do it mebi..lala~ tapi sape kate aku nk tunjuk cara2 nk isi air dlm botol? malas aku nk tunjuk. biar die berusaha sendiri demi mencari ilmu.. "carilah ilmu sampai ke negeri China"..
ermmmm......nyanyi2....goyang2 kepala......

{{:::::::::::::}}
[[::::::::::::::::::::::::]]

sedapnyer bau..bau makanan nih..

oh citer pasal makanan aku nk kongsi sikit info yang aku bace kt tenet aritu..bunyi nyer camnih..
ermmmmmm..jap ek..aku lupa lak..hahaha..tgu sat aku search balik..
cari cari cari....>>>>>>>>>>lalalallalala~~
search search search>>>>>>>>>> buatlar gaya sinchan baru best..

isyh lambat plak loading tenet nih..
tenet lambat loading nih byk hikmahnya..bak kata pepatah "every cloud has a silver lining"..
salah satunya ia mengajar kita erti kesabaran..nk tgu loading lambat..tetapi masih menunggu dgn penuh kasih sayang..itu menunjukkan anda seorang yg bersabar.. yeah!..
sabar kan separuh drpd iman..
tapi jgnlar plak merosakkan iman tersebut dengan mencarut2 or yg sewaktu dgnnye lah..
sekarang berbalik pada topik yang sebenar..di mana post ini tidak pernah dirancang mahupon di plan kan.(bukan sama ke?)...
disebabkan tidak dirancang jadi aku mmg tiada kata-kata yg ingin disampaikan sebenarnya..haha..cuma aku nk pesan makan lah dengan menggunakan tangan kanan.kerana makan pakai tgn kiri tu tentu lar setan .jadi anda mahu jadi setan atau manusia?
jadi renungkan lah..huhu

selamat menjalani hari rabu...




9 comments:

Unknown said...

saya pon peminat awak..*mesti awak bangga kan?*

tapi saya kecewa,kenapa awak tak sebut nama saya..

Mr. Asada said...

saya pun!! saya kecewa..

tp sy bukanlah peminat awak.. hahaha

suka hati said...

fiza : sokongan peminat amat saya hargai..haha..next season aku sebut nama lu plak..

suka hati said...

taro: saya mmg xmahu peminat saya xsenonoh mcm awk..wahahahah

Anonymous said...

kenape name tuan si kuceng itam ni di sebut2..skrg die dah pi belajar kat china sbb nak tau cmne care2 nak isi air dlm air botol..dan sy adelah slh seorg anti fan anda..-tukang isi air dlm botol-

suka hati said...

bgs la si master of the black dah blah ke negara china.die ada kt mesia ni pon menyemak je..ahahah

saya mmg xmahu tukang isi air dlm botol yg xsenonoh mcm awak jd fan saya...waahhahahhahaha

tukang isi air dlm botol said...

tuan blog ni lg xsenonoh..die ske sgt skodeng mamat hensem cam kuceng ak..

suka hati said...

stakat kucin ko aku tgk pon nk termuntah..pliz lar wei...lain lar lau tgk mamat hensem pkai baju melayu kan..hahaha

suka hati said...
This comment has been removed by the author.