Monday, March 8, 2010

Lu lala Lu lala LU la Lu la Le

assalamualaikum...jwb weh aku bg salam tuh..
okeh arini aku nk ajar makhluk-makhluk kat luar tuh cakap bahasa alien...
wahh, mesti anda sebagai pembaca rase sgt teruja kan..?...ya,ya aku tahu memang menarik post aku kali nih..bukan kali ni je..post sebelum-sebelum ni semuanya menarik-menarik belaka..Hah?! aku perasan? mana ada..yg td tu bukan aku yg tulis..org lain yg tulis..sekarang nih baru the real me yg tulis..wahahhahaha..(ni namanya ayat cover line baeekk punyer)

okeh mari kita mulakan pembelajaran kita pada hari ini..Tapi sebelum tuh aku nk bgtau tentang tips-tips menghadapi jerawat..eh bukan!..bukan!..muka aku licin skang nih...sebab aku tau care yg betul menghadapi jerawat yg boleh mengganggu idop anda wahai penduduk bumi yg budiman..
kalau jerawat naik kan, anda jgn hirau pon pasal jerawat tuh..buat tak tahu je..biar je kt jerawat tuh..nak tahu tak sebab pe? sebabnye kan, nanti jerawat tuh mengada-ngada..die ingat org dok belek-belek ingat nk bermanja-manja ngn die(jerawat tu la)..so,jerawat tu akan menjadi seronok kerana mendapat perhatian dan kasih sayang yg lebih dari diri org tu..macam org jgk la kan..kalau kite asyik memberi perhatian kt seseorg mesti org tu syok pastu asyik dok berdempek je ngn kita kan?..tu mcm analogous(tak tau eja btol ke tak..haha) equation gak la..
kalau kita buat xtahu je mesti jerawat tu menyampah ngn kita pastu mesti lepas nih die akan bgtau kawan-kawan jerawat die yg lain supaya jgn keluar kt muka org sekian,sekian..bgs kan idea aku?..haha..tapi jgn la pemalas nk cuci muka bgn tido ngn sebelum tido..untuk kebersihan alam sejagat lar..

ok aku rasa itu je kot untuk entry kali nih..nmpaknye aku kna postpone la nk ajar anda semua bahasa alien..aku tersalah masuk simpang plak..nanti bila dah buat u-turn aku akan parking ke tempat yg betol..haha

tapi aku rasa macam nk bersajak plak sekarang..
>>>>>>>>>>>>
tuai padi antara masak,
esok jgn layu-layuan,
intai kami antara masak,
oh skodeng ye org main masak-masak,
nanti tumbuh ketumbit kt mata baru tau.

skarang pantun penghabisan..
>>>>>>>>>>>>
pen merah,
pen biru,
u marah,
i flying kick u..

ok selamat siang..
terima kasih daun pisang bungkus nasi lemak..
suratkhabar pon sama..

plong plom pang kuk kuk lam lam tam(cakap bahasa pingu aku)

6 comments:

Unknown said...

haha..
muka i pon licin takde jerawat...
i tenyeh jerawat ngan arang je..padan muka jerawat tuh!!

haha~

suka hati said...

bagus2..jgn layan jerawat durjana tuh..hahah

suka hati said...

bagus2..jgn layan jerawat durjana tuh..hahah

org yg nak bunuh pingu said...

yeah2..boikot jerawat..

org yg nk bunuh black cat said...

yeah oh yeah!!

org yg nk bunuh black cat said...

yeah oh yeah!!